Marcommers : Jurnal Marketing Communication and Advertising


Journal titleMarcommers : Jurnal Marketing Communication and Advertising
InitialsMarcommers
Print ISSN2086-5619
Online ISSN2714-5255
Accreditation StatusNon Accreditad Journal
Frequency2 issues per year (March and October)
DOI Journal10.22441/marcommers by Crossref logo
Editor-in-chiefSanta Margaretha Niken Restaty
Managing EditorChristina Arsi Lestari
PublisherUniversitas Mercu Buana
Cite AnalysisGoogle Scholar, Garuda
IndexingGoogle Scholar, Garuda

Marcommers diterbitkan oleh Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Mercubuana Jakarta. Jurnal ini dimaksudkan sebagai media informasi dan forum pembahasan masalah keilmuan, praktik komunikasi di Indonesia dan International. berisi tulisan ilmiah populer berupa ringkasan hasil penelitian atau gagasan orsinial dibidang ilmu komunikasi yang mencerahkan dan membuka wawasan.

Redaksi mengundang para ahli, sarjana komunikasi di Indonesia untuk berdiskusi dan menulis secara bebas dan kreatif sambil berkomunikasi dengan masyarakat luas. 


Journal Homepage Image

Online Submissions

Already have a Username/Password for MARCOMMERS?
GO TO LOGIN

Need a Username/Password?
GO TO REGISTRATION

Registration and login are required to submit items online and to check the status of current submissions.

Announcements

 
No announcements have been published.
 
More Announcements...

Vol 11, No 2 (2022)

Table of Contents

Articles

Zahrotul Umami, Hery Pamungkas, Retnaningtyas Niken Hapsari
PDF
55-73
Mochamad Taufiq Hidayat, Sri Hesti, Nur hikmah
PDF
74-90
Shereina Sarah Ayumi, Hana Yemima, Sofia Sinuraya, Susie Perbawasari, Renata Anisa
PDF
91-106
Deni Prasetio
PDF
107-115
Kerin Dea Arisona, Rizky Nur Aini, Adelia Nabiila Safira, Renata Anisa, Susie Perbawasari
PDF
116-128