Marketing Strategy Analysis on Features Live Shopping with Game Theory (Case Study: Live Shopping Users in Surabaya City)
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Aditya, G., Wibawa, S., Ketut, N., Tastrawati, T., & Kencana, E. N. (2023). Strategi Pengelolaan Pura Agung Besakih Sebagai Destinasi Wisata Budaya : Pendekatan Game Theory. 12(1), 16–21.
Anas, N. (2019). Strategi Pemasaran Mcdonald’s, Kfc, dan Richeese Factory Menggunakan Teori Permainan (Studi Kasus pada Mahasiswa Universitas Brawijaya). Universitas Brawijaya.
Arifka, N. (2021). Penerapan Strategi Bauran Pemasaran 7p Dalam Meningkatkan Penjualan (Studi Kasus Pada Sambel Layah Arcawinangun) [Institut Agama Islam Negeri Purwokerto]. In Tesis, Iain Purwokerto. Http://Repository.Iainpurwokerto.Ac.Id/9468/
Ariyani, E. (2010). Penelitian Operasional. Yayasan Humaniora.
Fitrie, R., & Ritonga, A. (2022). Implementation of the Fuzzy Game Theory Logic Method in Competition for Local Skincare Brand Products ( Ms . Glow With Scarlett Whitening ) Implementasi Metode Logika Fuzzy Game Theory dalam Persaingan Produk Skincare Brand Lokal ( Ms . Glow dengan Scarle. 1(7), 1357–1372.
Fransiska, V., & Paramita, S. (2020). Live Shopping Dalam Industri Komunikasi Digital Melalui Instagram. Prologia, 4(1), 67. Https://Doi.Org/10.24912/Pr.V4i1.6435
Haque-Fawzi, M. G., Iskandar, A. S., & Erlangga, H. (2022). Konsep , Teori dan Implementasi.
Machali. (2018). The Handbook of Education Management: Teori dan Praktik. Prendamedia Group.
Mastura, K., Syarifudin. & A'yun, Q. Q. (2022). Penerapan Teori Permainan Berbasis Logika Fuzzy dalam Menentukan Strategi Pemasaran Optimal pada Penyedia Layanan Internet. 1(1), 70–84.
Ningrum, D. P. (2020). Bauran Pemasaran Pada Bisnis Chockles Es Cokelat di Kota Yogyakarta. Jurnal Pikma: Publikasi Media dan Cinema, 3(1), 1–13.
Pamungkas, M. R. R., Priharsari, D., & Purnomo, W. (2022). Eksplorasi Pengaruh Teknologi Live Shopping Terhadap Minat Beli Pelanggan Dengan Systematic Literature Review. 6(11), 5525–5531.
Satriani, D., & Nohe, D. A. (2022). Aplikasi Game Theory pada Analisis Strategi Pemasaran Jasa Transportasi Online Di Fmipa Universitas Mulawarman. 1(1), 85–94.
Snapcart. (2022). Snapcart Umumkan Hasil Riset E-Commerce Paling Unggul. Https://Koran.Tempo.Co/Read/Info-Tempo/476325/Snapcart-Umumkan-Hasil-Riset-E-Commerce-Paling-Unggul
Sumarjiyanto, N., Maria, B., & Widayati, T. (2020). The Impact of Digital Economic Development on Social Media. 6(2), 234–239. Https://Doi.Org/10.31289/Jkbm.V6i2.3801
Wijayati, D. (2019). Teori Permainan Menggunakan Algoritma Kunang-Kunang. 01(02), 7–12.
DOI: http://dx.doi.org/10.22441/ijiem.v4i3.20931
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
IJIEM - Indonesian Journal of Industrial Engineering & Management
Program Pascasarjana Magister Teknik Industri Universitas Mercu Buana
Kampus Menteng - Gedung Tedja Buana, Floor 4th
Jl. Menteng Raya No. 29 Jakarta Pusat- Indonesia
Tlp.: +62 21 31935454 Fax: +62 21 31934474
http://publikasi.mercubuana.ac.id/index.php/ijiem
Email: [email protected]
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The journal is indexed by: