Influence Analysis the Technology Acceptance Model Approach on User Satisfaction and Repurchase on the KAI Access Application Using the SEM Method
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anindira, R. A., Imran, A. I., Digital, M., & Relations, P. (2021). Mahasiswa Digital Public Relations. 8(4), 4232–4241.
Ardianto, K., & Azizah, N. (2021). Analisis Minat Penggunaan Dompet Digital Dengan Pendekatan Technology Acceptance Model (TAM) Pada Pengguna di Kota Surabaya. Jurnal Pengembangan Wiraswasta, 23(1), 13. https://doi.org/10.33370/jpw.v23i1.511
Astuti, W., & Prijanto, B. (2021). Faktor yang Memengaruhi Minat Muzaki dalam Membayar Zakat Melalui Kitabisa.com: Pendekatan Technology Acceptance Model dan Theory of Planned Behavior. Al-Muzara’Ah, 9(1), 21–44. https://doi.org/10.29244/jam.9.1.21-44
Damaryanti, F., Thalib, S., & Miranda, A. (2022). Pengaruh Brand Image Dan Kualitas Layanan Terhadap Keputusan Pembelian Ulang Dengan Kepuasan Konsumen Sebagai Variabel Moderating. Jurnal Riset Manajemen Dan Akuntansi, 2(2), 50–62. https://doi.org/10.55606/jurima.v2i2.253
Damiati, Masdarini, L., Suriani, M., Adnyawati, N. D. M. S., Marsiti, C. I. R., Widiartini, K., & Angendari, M. D. (2021). Perilaku Konsumen. In U. Taufik, A. A. R, & S. V. F (Eds.), Widina (1st ed., Vol. 5). Widina Bhakti Persada Bandung.
Hidayat, T., & Canta, D. S. (2022). Analisis Kepuasan Pengguna Terhadap Penerapan Aplikasi Tokopedia dengan Menggunakan Metode TAM. JURIKOM (Jurnal Riset Komputer), 9(2), 472. https://doi.org/10.30865/jurikom.v9i2.4088
Maisaroh, S. S., & Waluyo, M. (2023). Analysis of Marketing Strategies at Fried Chicken Restaurant Nelongso UPN Branch Using the SWOT Analysis Method. 4(3), 471–481. https://doi.org/10.22441/ijiem.v4i3.21527
Melda Kolo, S., & Sri Darma, G. (2020). Faktor-Faktor Terpenting Yang Mempengaruhi Kepuasan dan Loyalitas Pelanggan Pengguna Jaringan 4G di Denpasar. Jurnal Manajemen Bisnis, 17(1), 57. https://doi.org/10.38043/jmb.v17i1.2342
Mujiasih, R., & Wiwoho, G. (2020). Pengaruh Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use Terhadap Trust dan Intention to buy KAI Access Tickets Online pada Generasi Millennial di Kabupaten Kebumen. Jurnal Ilmiah Mahasiswa Manajemen, Bisnis Dan Akuntansi (JIMMBA), 2(3), 476–490. https://doi.org/10.32639/jimmba.v2i3.492
Niqotaini, Z., & Budiman. (2021). Analisis Penerimaan Google Classroom Menggunakan Pendekatan Technology Acceptance Model (TAM) dan End-User Computing Satisfaction (EUCS). SISTEMASI: Jurnal Sistem Informasi, 10(3), 637–661. http://sistemasi.ftik.unisi.ac.id
Oktapiani, Y., Rosario, M., & Nehemia, A. (2020). Analisis Minat Penggunaan Aplikasi Brimo Dengan Pendekatan Technology Acceptance Model ( TAM ). Ilmiah Mahasiswa Sistem Informasi, 2(3), 249–260.
Oktarini, R. (2020). Pengaruh Kualitas Pelayanan Dan Harga Terhadap Kepuasan Pelanggan Pengguna Jasa Aplikasi Gojek Di Kota Tangerang. Jurnal Sekretari Universitas Pamulang, 6(2), 248. https://doi.org/10.32493/skr.v6i2.5541
Pattiwael, J. F. (2021). Analisis Perilaku Pengguna Zoom Meeting Dengan Pendekatan Technology Acceptance Model (TAM) Pada Kegiatan Webinar. Jurnal Ilmiah MEA (Manajemen, Ekonomi, & Akuntansi), 5(1), 134–151.
Rahim, N. A., & Waluyo, M. (2023). Analysis of the Influence of Café Atmosphere, Sales Promotion, Service Quality and Merchandise on Interest and Repeat Purchases at Starbucks Café. IJIEM (Indonesian Journal of Industrial Engineering & Management), 4(3), 427–439. https://doi.org/10.22441/ijiem.v4i3.21329
Sitohang, S. I., & Rustam, T. A. (2022). Faktor-faktor yang Mempengaruhi Kepuasan Pengguna Kartu Telkomsel (Studi Kasus Pelanggan Kartu Telkomsel Batam). J-MAS (Jurnal Manajemen Dan Sains), 7(2), 694. https://doi.org/10.33087/jmas.v7i2.555
Waluyo, D. M., & Rachman, M. (2020). Mudah Cepat Tepat Dalam Aplikasi Structural Equation Modeling. In Transportation Systems Planning: Methods and Applications.
Wicaksono, S. R. (2022). Teori Dasar Technology Acceptance Model (1st ed.). Cv. Seribu Bintang. https://doi.org/10.5281/zenodo.7754254
DOI: http://dx.doi.org/10.22441/ijiem.v5i1.21746
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
IJIEM - Indonesian Journal of Industrial Engineering & Management
Program Pascasarjana Magister Teknik Industri Universitas Mercu Buana
Kampus Menteng - Gedung Tedja Buana, Floor 4th
Jl. Menteng Raya No. 29 Jakarta Pusat- Indonesia
Tlp.: +62 21 31935454 Fax: +62 21 31934474
http://publikasi.mercubuana.ac.id/index.php/ijiem
Email: [email protected]
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The journal is indexed by: