Design Instragram Feed as Promotional Media Using Canva Pro at Zaqiku Coffee Mojokerto
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Adi, M. S. (2020). Membuat Desain Cantik dengan Mudah dan Cepat Menggunakan Canva. Marsudi Suarna Adi.
Alex, & Andrew. (2018). Full Guide: How to Create a Cohesive Instagram Feed Quickly. https://thepreviewapp.com/full-guide-create-cohesive-instagram-feed/
Alimin, E., Eddy, Afriani, Agusfianti, Octavia, F., & Mulyaningsih. (2022). Manajemen Pemasaran (Kajian Pengantar di Era Bisnis Modern). Seval Literindo Kreasi.
Ardiansyah, & Maharani. (2022). Optimalisasi Instagram sebagai Media Marketing. CV Cendekia Press.
Arikunto, S. (2020). Prosedur Penelitian : Suatu Pendekatan Praktik. Rineka Cipta.
Brahim, M. N. (2021). Produk Kreatif dan Kewirausahaan Akuntansi dan Keuangan Lembaga. Andi.
Enterprise, J. (2021). Desain Grafiis dengan Canva untuk Pemula. Elex Media Komputindo.
Hartati, Sri Langgeng Ratnasari, S. (2020). Pengaruh Kompetensi, Komunikasi, dan Lingkungan Kerja Terhadap Kinerja Karyawan PT. Indotirta Suaka. Concept and Communication, 23(9), 294–306. https://doi.org/10.33373/dms.v9i2.2542
Indah, D., & Maulida. (2017). Analisis Efektifitas Iklan Media No TitleTelevisi Menggunakan EPIC Model (Studi Kasus Produk A Mild di Kota Langsa). Jurnal Penelitian Ekonomi Akuntansi, 2(1), 137–149. https://doi.org/10.33059/jensi.v1i2.407
Megadini, & Anggapuspa. (2021). Perancangan Feed Instagram sebagai Media Promosi Tape Ketan Surabaya. Jurnal Barik, 3(1), 69–81. https://ejournal.unesa.ac.id/index.php/JDKV/article/view/42446
Napitupulu, S., Tapiomas, N., & Tobink, R. (2021). Manajemen Pemasaran Pendekatan Praktis dengan Teori-Teori Para Ahli. Atalya Rileni Sudeco.
Ngatno. (2018). Manajemen Pemasaran. EF Press Digimedia.
Oktaresiyanti. (2019). Pengaruh Feed pada Instagram Terhadap Citra Diri Mahasiswa Ilmu Komunikasi Universitas Islam Negeri Sultan Syarif Kasim Riau (Skripsi). Universitas Islam Negeri Sultan Syarif Kasim Riau.
Ramadhan, & Aryanto. (2021). Perancangan Ulang Feed Instagram Wisata Bahari Lamongan. Jurnal Barik, 3(2), 217–238. https://ejournal.unesa.ac.id/index.php/JDKV/article/view/42325
Raut, J., Mitrović, S., Melović, B., & Lolić, T. (2018). Social networks as new business concept for enterprises. International Journal of Industrial Engineering and Management, 9(3), 147–153. https://doi.org/10.24867/IJIEM-2018-3-147
Saleh, M. Y. M. S. (2019). Konsep dan Strategi Pemasaran. Sah Media.
Sudaryo. (2020). Digital Marketing dan Fintech di Indonesia. Andi.
Triana, D. (2022). Strategi Marketing di Era Teknologi Digital. Penerbit Lakeisha.
Widyastuti, W., Hartini, S., & Artanti, Y. (2020). Revisiting the online shopper’s behaviour in Indonesia: The role of trust and perceived benefit. International Journal of Industrial Engineering and Management, 11(4), 226–236. https://doi.org/10.24867/IJIEM-2020-4-267
Wijaya, Sudirjo, Fauzan, Soelasih, Sukma, Sucandrawati, & Nawawi. (2022). Manajemen Pemasaran Lanjutan. Global Eksekutif Teknologi.
DOI: http://dx.doi.org/10.22441/ijiem.v5i3.25251
Refbacks
- There are currently no refbacks.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
IJIEM - Indonesian Journal of Industrial Engineering & Management
Program Pascasarjana Magister Teknik Industri Universitas Mercu Buana
Kampus Menteng - Gedung Tedja Buana, Floor 4th
Jl. Menteng Raya No. 29 Jakarta Pusat- Indonesia
Tlp.: +62 21 31935454 Fax: +62 21 31934474
http://publikasi.mercubuana.ac.id/index.php/ijiem
Email: [email protected]
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The journal is indexed by: